Kalite Politikası
Müşterilerimizin beklentilerini memnuniyete çevirmek ve kendimizi bu hedefte daha da geliştirmek için ;
-
ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 ve TSE ile CE’ nin ilgili standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi süreçlerini uygulamak.
-
Uluslararası kabul gören standartlara uygun hammadde ve yardımcı maddeleri kullanmak.
-
Amaç ve hedeflerimize ulaşmak için kalite anlayışımızın sürekliliğini sağlayarak, çevreye ve doğaya zarar vermeden, topluma ve çevreye örnek bir kuruluş olmak.
-
Çalışanlarımızın eğitim yoluyla mesleki bilgi ve beceri düzeylerini yükseltmek.
-
Müşteri taleplerine uygun kalitede ve zamanında sevkiyat ilkesini benimseyerek üretim yapmak.
-
Müşterilerin ve ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentileri en üst seviyede karşılayan, kalitede optimum kalitede güvenilir bir kuruluş olmak.
-
Etkin süreç yönetimi ile firma içerisinde birimler arası koordinasyonu sağlamak ve iletişim verimliliğini arttırmak.
-
Firmadaki tüm faaliyetler Çevre, İş sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri ile entegre edilerek sektöründe örnek bir kuruluş haline gelmek.
-
Ürün stabilitesini arttırmak.
-
Toplum sağlığı riski azaltmak.
-
Her kademede eğitimli ve bilinçli personel yaklaşımı benimsenerek, eğitimler ile çalışanların yeterlilikleri arttırılacak ve ortak sorumluluk sağlanarak oto-kontrol sistemi uygulanacaktır.
-
İnsana ve çevreye değer veren uygulamalar hayata geçirilerek doğal kaynaklar verimli kullanılacaktır.
-
Çevre yönetim sisteminin öngördüğü yasal şartları yerine getirerek sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmek,
-
Çalışanlarımızda çevre bilincinin farkındalığını ve sürekliliğini eğitimler ile sağlamak,
-
Enerji kullanımı, teknolojik ekipman seçimi ve doğal kaynak kullanımının önlenmesini, çevre kirliliğinin önlenmesi amacıyla faaliyetlerimizi gerçekleştirmek,
Tüm faaliyetlerimizi planlarken, atıklarımızı azaltmak, girdilerimizi etkin ve verimli kullanmak ilkemizdir.
-
Sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek, değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak kaynakların etkin kullanımı ile zamanında teslimat yapmak ve sürekli iyileştirmeyi amaçlamak,
-
Kurumumuzda katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışının oluşmasını sağlamak ve bu amaçla tüm proseslerimizde Liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek,
-
Sürekli gelişim için eğitimleri artırmak; bu etkinliklerin sağladığı faydalar konusunda toplumun her kesiminde farkındalık oluşturmak ve tabana yayılmasını sağlamak ve bu yolla kurumsal kültürün oluşmasını ve oturmasını sağlamak,
-
Uluslararası standartlar düzeyinde sürdürülebilir hizmet vermek için, kurumumuzdaki tüm süreçlerde etkin kalite yönetim sistemleri uygulamak,
-
Tedarikçi ve müşterilerimizle ile kurumsal iletişimde teknolojik imkânları kullanarak hızlı ve etkin çalışma sistemi oluşturmaktır.